Zespół

Jesteśmy inżynierami, psychologami, socjologami, dziennikarzami, projektantami graficznymi, badaczami. Wykształcenie i wiedza połączone z wieloletnim doświadczeniem w komunikacji społecznej składają się na elastyczny, interdyscyplinarny zespół doradców. Obecnie Forward PR to stały, dziesięcioosobowy zespół konsultantów i konsultantek. W naszej pracy punktem wyjścia są dane i wiedza. Zajmujemy się złożonymi obszarami, co często wymaga wsparcia zewnętrznych ekspertów. Dlatego stale współpracujemy z analitykami, ekspertami ds. środowiskowych, a także doradcami ds. nowych mediów. Dzięki temu skutecznie przesuwamy granice tego, czego klienci zwykle oczekują od firm z branży public relations. Poniżej prezentujemy sylwetki liderów trzech praktyk Forward PR.

Jacek
Miciński /

doradztwo kryzysowe /
inwestycje infrastrukturalne

Jacek Miciński

Właściciel i dyrektor zarządzający Forward PR, praktyk public relations od 2005 r. Przed założeniem Agencji w 2012 r. kierował zespołem jednej z warszawskich agencji PR oraz prowadził zajęcia z Public Relations na Uniwersytecie SWPS i Akademii Leona Koźmińskiego. Ceniony ekspert komunikacji korporacyjnej, specjalizuje się w doradztwie firmom z sektora energetycznego i budownictwa infrastrukturalnego. Posiada rozległe doświadczenie w obsłudze samorządów zawodów zaufania publicznego oraz organizacji branżowych. Wspiera klientów w realizacji wielkoskalowych inwestycji takich jak linie elektroenergetyczne, gazociągi, ropociągi, drogi ekspresowe czy farmy wiatrowe. Doradza organizacjom w warunkach zagrożenia reputacji.

Ikona - cudzysłów

Pomagamy w budowaniu argumentacji, czyniąc ją zrozumiałą nie tylko dla klienta, ale przede wszystkim dla otoczenia, które należy przekonać lub zachęcić do postulowanych rozwiązań.

Marek
Rudnicki /

konsultacje społeczne /
inwestycje infrastrukturalne

Ikona - cudzysłów
Jesteśmy przede wszystkim niezależnymi doradcami. Oferujemy dystans i zewnętrzną perspektywę, która pozwala spojrzeń na biznes przez pryzmat profesjonalnej komunikacji.
Marek Rudnicki

W Forward PR od początku firmy, obecnie kieruje jej działalnością w obszarze inwestycji infrastrukturalnych. Inżynier, absolwent studiów ekonomicznych. Prowadzi procesy konsultacji społecznych i mediacji, a dzięki doświadczeniu trenerskiemu kieruje również projektami szkoleniowymi firmy. Doradza w sytuacjach kryzysowych, reprezentując klientów w kontaktach z lokalnymi społecznościami, władzami oraz organizacjami społecznymi. Występuje także jako rzecznik prasowy dużych inwestycji elektroenergetycznych. Przed dołączeniem do zespołu Forward PR pracował m.in. w Ministerstwie Rolnictwa, Ministerstwie Rozwoju Regionalnego oraz Banku Gospodarstwa Krajowego.

Marek Rudnicki

W Forward PR od początku firmy, obecnie kieruje jej działalnością w obszarze inwestycji infrastrukturalnych. Inżynier, absolwent studiów ekonomicznych. Prowadzi procesy konsultacji społecznych i mediacji, a dzięki doświadczeniu trenerskiemu kieruje również projektami szkoleniowymi firmy. Doradza w sytuacjach kryzysowych, reprezentując klientów w kontaktach z lokalnymi społecznościami, władzami oraz organizacjami społecznymi. Występuje także jako rzecznik prasowy dużych inwestycji elektroenergetycznych. Przed dołączeniem do zespołu Forward PR pracował m.in. w Ministerstwie Rolnictwa, Ministerstwie Rozwoju Regionalnego oraz Banku Gospodarstwa Krajowego.

Ikona - cudzysłów
Jesteśmy przede wszystkim niezależnymi doradcami. Oferujemy dystans i zewnętrzną perspektywę, która pozwala spojrzeń na biznes przez pryzmat profesjonalnej komunikacji.

Bartosz
Bełkowski /

komunikacja korporacyjna

Bartosz Bełkowski

Do zespołu dołączył w 2020 r., kieruje w Forward PR praktyką komunikacji korporacyjnej. Z branżą public relations związany od 2007 r. Z wykształcenia socjolog, rozległe doświadczenie w public affairs zdobywał m.in. w departamencie komunikacji korporacyjnej Citi Handlowy oraz kierując komunikacją w Związku Pracodawców Polski Przemysł Spirytusowy. W Forward PR odpowiada za komunikację korporacyjną klientów z branży budownictwa, wspiera także kontrakty realizowane na rzecz organizacji biznesowych i samorządów zawodowych.

Ikona - cudzysłów
Na komunikację patrzymy zawsze przez pryzmat strategii organizacji. Działania komunikacyjne realizujemy wówczas, kiedy mamy całkowitą pewność, że wspierają one cele klienta.

Porozmawiajmy
o Twoim biznesie.