Porozmawiajmy

Masz pytania?
Potrzebujesz konsultacji?
Chcesz omówić wyzwanie, jakie stoi przed organizacją lub wycenić usługę?
Skontaktuj się z nami.
ul. Piękna 68 00-384 Warszawa wspolpraca@forwardpr.pl +48 602 760 800
ikona - e-mail
ikona - LinkedIn

Pytanie, które zadają nam klienci

Czym wyróżnia się podejście Forward PR?

czytaj więcej
Jest nam zdecydowanie bliżej nam do firmy doradczej zbudowanej na zespole doświadczonych konsultantów niż klasycznej agencją PR z kilkoma starszymi menedżerami i juniorskim zespołem. Nasi klienci bardzo szybko odczuwają i doceniają tę różnicę. Początkowo zaskoczeni szerokim zakresem doradztwa i miejscem, jakie widzimy dla siebie w organizacji, szybko zaczynają traktować nasze podejście jako coś naturalnego. Efekty? Od 2012 roku straciliśmy dwóch klientów, z czego jeden wrócił do nas po krótkiej przerwie i pracujemy razem ósmy rok – a drugi klient… już nie istnieje. My działamy nadal i rozwijamy się.

Jakich usług nie mogę u Was kupić?

czytaj więcej
Takich, których świadczyć nie potrafimy. Jesteśmy gotowi je nazywać i mówimy o tym otwarcie. Zawsze chętnie przekierujemy klientów do osób lub firm, które w naszej ocenie zrobią coś lepiej od nas lub powiemy, że potrzebujemy ich wsparcia, żeby osiągnąć efekt oczekiwany przez klienta i zgodny z naszymi standardami. Wychodzimy z założenia, że celem PR-u nie jest wyłącznie zwiększanie sprzedaży. Jeśli myślisz, że tak jest, najprawdopodobniej nie skorzystasz z naszego wsparcia, a my pewnie nie spełnimy Twoich oczekiwań.

Czy jesteście lobbystami?

czytaj więcej
Nasi klienci regularnie zlecają nam przygotowywanie różnego rodzaju materiałów czy argumentacji na potrzeby kontaktów z władzami i organami administracji każdego szczebla. Sami także realizowaliśmy projekty dla administracji rządowej. Nie jesteśmy jednak lobbystami, choć zdarza nam się pracować w projektach, w których lobbystów wspieramy. Lobbyści zwykle cenią nas za rzadką umiejętność zwrócenia uwagi klienta, że na ich produkty i usługi warto patrzeć przede wszystkim z perspektywy odbiorców lub tych, których działalność klienta dotyczy. To pozornie oczywiste, a wcale nie takie łatwe, bo często mamy wewnętrzne przekonanie o słuszności naszych działań. W Forward PR nie boimy się mówić klientom, że ich perspektywa na problem może być całkowicie odmienna od perspektywy tych, do których chcą dotrzeć lub przekonać.

Czy wspieracie każdą trudną społecznie inwestycję?

czytaj więcej
Absolutnie nie. W wyborze klientów i projektów idziemy trochę na skróty. Odrzucamy te, z którymi nam nie po drodze, w sensowność których nie wierzymy, co do których mamy wątpliwości natury etycznej. Rozmawiamy o tym z klientami bardzo otwarcie.

Czy zajmujecie się wyłącznie infrastrukturą?

czytaj więcej
Praca na rzecz projektów infrastrukturalnych od początku była jedną z głównych części naszej działalności. To nisza, która wymaga zróżnicowanych kompetencji, odporności, dojrzałości. Wiedzieliśmy to, rozumieliśmy i stąd nasza silna pozycja w tym obszarze. Ale nasz biznes zawsze opierał się na niezależnych od siebie gałęziach – dlatego od początku mieliśmy również innych klientów. Jednym i drugim oferujemy podejście oparte na otwartości, zaangażowaniu, wiedzy i rzetelności.

Dlaczego Wasze usługi kosztują więcej?

czytaj więcej
Ponieważ oferujemy więcej, więcej niż niemała część firm PR, tak mówią nam klienci. A ta część firm, z którymi naprawdę konkurujemy jest od nas droższa. Forward PR jest starannie przemyślaną koncepcją biznesową. Odpowiadamy na potrzeby wymagającego rynku, który zmęczony jest rotacją konsultantów, niedoskonałościami w jakości obsługi, niskim zaangażowaniem, niedotrzymywaniem terminów, czy niespełnionymi obietnicami. Zatrudniamy doskonałych, doświadczonych konsultantów, którzy są z nami od lat. Posiłkujemy się pracą i wiedzą najwyższej próby ekspertów zewnętrznych. To kosztuje i dlatego kosztują nasze usługi.